مجید امرایی دبیر علمی و هنری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد


سرزمین شكوه دلاورى

شهید حاج لطیف راستی

مجید امرایی دبیر علمی و هنری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی، طی احکام جداگانه‌ای قباد میمنت‌آبادی را به سمت دبیر اجرایی و مجید امرایی را به عنوان دبیر علمی و هنری هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: مجید امرایی دبیر علمی و هنری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، محمدعلی دشتگلی سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی در بخشی از حکم میمنت‌آبادی آورده است: نظر به تعهد، تجارب ارزشمند، توانمندی و شایستگی شما در عرصه مدیریتی بدین‌ وسیله جنابعالی را به سمت دبیر اجرایی هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب می‌نمایم.

همچنین در قسمتی از حکم مجید امرایی آمده است: جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در حالی به استقبال هفتمین دوره خود می‌رود که تدبیر و درایت، تلاش صادقانه و تحمل مرارت‌های بسیار، توسط هنرمندان، مدیران و عوامل برگزاری دوره‌های پیشین، امروز آن را به رویدادهای بین‌المللی و تأثیرگذار و شناخته شده در هنر نمایش تبدیل کرده است. بی‌گمان استمرار این مسیر نیازمند تلاش صادقانه و مسئولانه افراد دلسوزی است که با همکاری و تعامل موجب هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن دوره هفتم این رویداد تئاتری شود. بر این اساس نظر به تخصص، تعهد و درایت جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی و هنری هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب می‌شوید.

هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهر ماه سال آینده در مریوان برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 16:17 توسط شاهد| |


Power By: LoxBlog.Com